شهردار شیراز در بازدید شبانه از پروژه های در حال ساخت شهر وعده های مهمی در خصوص تکمیل پروژه های بزرگ شیراز و همچنین پروژه های جدید این شهر مانند راه اندازی تراموا و افزایش نور معابر داد.
کد خبر: ۶۲۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 27 June 2018

به گزارش تابناک فارس:اسکندرپور معضل بزرگ شهرداری شیراز را کمبود بودجه و تأثیر نوسانات ارز و طلا بر پیشبرد پروژه ها دانست و گفت:با این حال امیدواریم تا پایان سال 98 تمام پروژه های بزرگ شیراز به اتمام برسد.

وی مشکل اصلی کندی پروژه ها را تملک معارضات دانست و گفت:مشکل تملک تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر حل شده است اما در پروژه کوهسار مهدی بسیار مشکل داریم و تملک اراضی این پروژه به  120 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

او از دنبال کردن پروژه جدید محور تاریخی دروازه قرآن تا دروازه اصفهان، تکمیل پیاده‌راه سلامت، پروژه‌ی سینما، آمفی‌تئاتر و پارک آبی جنوب شیراز، پروژه‌های گردشگری شمالغرب شیراز و ... به عنوان بخشی از طرح‌های آتی شهرداری خبر داد و تاکید کرد که حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عمده پروژه‌های بزرگ محسوس است.

شهردار شیراز با بیان اینکه معضل ترافیک، عمده‌ترین مشکل کنونی مرکز شهر شیراز به شمار می‌رود، گفت: بهترین راهکار برای حل معضل ترافیک مرکز شیراز، اجرای تراموا است؛ این طرح را در دیدارهایی با شهرداران درسدرن و پراگ به مذاکره گذاشته شده و توافق‌هایی داشتیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
راه اندازی تراموای شیراز در سالهای 69 و 70 هم مطرح شد حتی ماکت و نقشه ترافیکی آن هم طراحی شده بود که در چند مسیر پر تردد با هدف کاهش بار ترافیک و با بعادی از خدمات گردگشگری از کجاها عبور کند چه ایستگاههای داشته باشد. اما مثل پروژه تله کابین دروازه قرآن به سعدی و دروازه قرآن به چمران ناگهان به فراموشی سپرده شد!!
امید که در حد شعار نباشد و عمل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار